Pasta, bacon och creme fraiche

Oj, vilken dag. Full rulle men så är det väl oftast på löningsdagen. Jobbat och handla in nödvändigheterna och behövligheterna man börjat sakna. Ha, ha älskar att slänga om ord så att det inte ens finns längre.
Sedan har jag lagat åt Kribba och mig min nya favvorätt. Det är en blandning/röra av

pasta
bacon
och
creme fraiche

+ kryddning. Jag kör svart- och vitpeppar.
Mums, jätte gott och jätte enkelt. Jag till och med kan ju göra det*) men det var Kribbas ide. Utan han tror jag det bara skulle bli hemstekta hamburgare och bröd varje dag. Gott men trist i längden. För att inte tala om näringsdilemmat.
Men ni måste prova på och laga detta, så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0