Jag har blivit handikappad

Nää, kanske inte riktigt men nästan. Jag har inte kunnat höra något på mitt ena öra i en vecka. Det har blivit helt lock för örat sedan jag for och simmade förra veckan. Igår köpte Kribba ett läkemedel på apoteket som skulle hjälpa. Provade men det blev bara värre. Hör ännu sämre nu. Provade även tops, inte bra. Har kanske skadat trumhinnan:/ yiachs för det känns bara sämre. Det Kanske inte låter så farligt men det är verkligen hemskt. Jag känner mig verkligen handikappad, hör jätte dåligt. Jag har inte förrän nu insett hur mycket hörseln påverkar ens dagliga liv. Bara som att jobba, köra bil och se tv är en helt annan grej när hörseln och örat inte är som det ska. För och höra vad som händer eller när någon talar till en måste jag vända det andra örat mot men det är ändå inte detsamma. Detta är verkligen inte kul. Ska prova ikväll medlet en gång till men funkar det inte får det bli läkaren imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0