Jobb och cv



Jobb, jobb, jobb, bara sökt jobb i dag och gjort en cv. Usch, det är tröttsamt. Är helt slut. Och jobbprognosen ser för tillfället väldigt dyster ut. Det kommer nog i alla fall att bli tvunget med ännu ett "skit och slit" jobb till sommarn. Hoppades kunna slippa det men just för tillfället ser det inte bättre ut. Det är också så trist för jag vill verkligen prova på något nytt och intressant jobb som också är utvecklande. Vill inte arbeta med ett jobb dag ut och dag in där enda tanken är hur länge det är kvar tills jag slutar för dagen.

En rolig grej med dagen är i alla fall att jag ska på intervju nästa vecka för ett extra jobb. Hoppas på det, håller tummarna. Gör gärna ni det också för jag vill verkligen ha det. Verkar jätte roligt.

Nää, nu ska jag bara se en del av serien Supernatural och sova.
Natti, natti på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0