Åh vilket härligt väder

Kan det bli underbarare. Känts nästan som sommar i dag. Därför tog jag med Kribba och powerwalka eller rättare sagt promenera och få lite motion. Det var ett tag sen sist eller vi överhuvudtaget tränade så nu är det på tiden. Beach 2009 börjar ju närma sig med stormsteg och inte bara det godis och onyttig mat har tagit över våra liv men nu ska det bli ändring på det. Det var jätte härligt ute så bättre väder kunde vi nog inte få. Jag tror alla var ute i dag. Vi gick cirka två timmar och på vägen hem passade vi på och handla. När vi lämnat av varorna cyklade vi bara till en parkbänk och njöt i solen med mp3 till. Det var jätte skönt, kunde nästan somna. Bästa, skönaste söndagen på länge. Jag gillar som sagt oftast inte söndagar som ni vet men denna var riktigt skön. Jag kommer nog sova som en stock i natt:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0