Välkommen till min nya blogg!

Nu har jag äntligen skaffat mig en blogg. Jag har tänkt på att göra det nu i ett par veckor. Kanske för att jag gillar att skapa saker och att göra och ha en blogg innebär på ett sätt att man skapar något.
Jag har även känt mig så uttråkad på sistonde. Det känns som jag inte har så mycket till liv för tillfället så då kanske blogga kan fylla det lite däremot måste man väl ha ett liv för att kunna blogga!?" :) Vilket dilemma. Nämen, jag hoppas nog på att bloggandet ska just tvinga mig att ta tag i saker så något roligt händer. Kanske även bloggandet kan ge en något roligt eller givande tillbaks, som trevliga/intressanta/roliga inlägg eller nya vänner. Jaa, vänner, det är just därför mitt liv känns inte så mycket till liv. Jag har typ inga kvar i stan, jaa i min barndomsstad där bor alla goa vänner kvar men det är en bit och åka. Försöker åka dit så ofta jag kan men jag tror på att man behöver även ett sociallt liv där man bor för att riktigt trivas. Härifrån har alla jag känner flyttat eller tyvärr tappat kontakten med. Som tur är har jag min underbara sambo ,,men man behöver vänner också. Hur som helst vill så klart han inte henka med på allt och han är inte så bra på tjejsnack, som mensbesvär, smink, skor, mode :) el. rättare sagt så intresserad utav det.

Nämen, det som händer annars i mitt liv är att vi håller på och renoverar om hela lägenheten. Det är kul och spännande. Badrummet är nästan färdigt. Vi har just köpt för första gången bostad, så vi är jungfru bostadsägare:) Ska lägga upp lite bilder när det börjar bli färdigt.
På vardagarna jobbar jag för fullt, så lite händer väl kanske i mitt liv :)












Tog en bild på mig själv så ni vet hur jag ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0