Tillbaks till vardagen,,

Ännu en helg förbi. Helgen går så fort, snyft, trist. man hinner knappt med. Men det är väl som de säger när man har roligt går tiden fort.
Körde i helgen upp till hemstaden Boden. Saknar den lite, inte för att de finns så mycket där men familjen och vännerna bor fortfarande kvar så då är så kul att åka hem ibland. Men Boden ska i alla fall nu få ett shoppingcenter så det blir kul. Annars finns det inte så mycket där. Det bor ca. 30000 invånare räknat med småbyarna runt omkring. Men några bra affärer finns det och ett riktigt roligt äventyrsbad. Faktist ligger även bästa biosalongen där enligt vad jag upplevt i Sverige så det är inte så dumt ändå.





Jag åkte hem till Boden för min kusin fyllde 30 år, så de måste man ju fira. Vi hade en överraskningsfest för henne, skitkul. Hennes syskon hade varit jätte duktiga och kreativa och fixat och tänkt på allt. Vi hyrde stugan i Gruvberget, lagade middag, hade lagtävlingar med lite utav varje. Sådant ääälskar jag, det är så kul. Tycker aldrig man blir för gammal för sådant. Då måste man vara less på livet. Det var snapstävlingar, charader, slå i spik ( vilket är svårare än man tror efter ett par glas:), visor och med andra ord.
Här är några favorittillfällen från kvällen.














Resten av helgen myste jag bara hemma med familjen, syskonen och vännerna. Men som sagt helgerna går för fort.
Ciao, for now





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0