Halloween

Har inte gjort så mycket igår eller i dag. Plockat undan lite men det är fortfarande ändå lika mycket kvar att göra. Vi håller på förvisso och renoverar och det är därmed kartonger och matrial över hela lägenheten. Men man vill ju ändå att det ska se okej ut eller i alla fall så bra som det går. Fast igår var jag helt död eftersom jag hade kört bil hela kvällen innan. Vi var hemma vid midnatt och jag klev upp sex till jobbet. I dag är jag lite piggare:) men inte så mycket att jag har lust att själv ta tag och göra allt ikväll. Min sambo är borta ikväll. "Jag/vi gör det imorgon" (vår standard replik),, eller blir det så,,

Annars längtar jag bara till halloween. Det är min favorithelg på året. Det är så mycket roligt och intressant med denna helg. Se alla intressanta dekorationer och dekorera själv. Frossa i godis och självklart gotta sig med alla skräckfilmer som visas.
Och självklart se alla människor som spökar ut sig och lika roligt tycker jag det är att göra själv. Jag funderar själv på något i stil min syster gjort i photoshop.




Jag tycker det var jättesnyggt och häftigt. Hon är så duktig. Jag har faktist frågat om hon kan hjälpa mig göra något liknande på mig så hon skulle försöka. Så vi får väl se vad det blir eller vad jag rättare sagt får föreställa i år, gothare, häxa, älva, bad ängel m.m.? Tar gärna emot förslag.


Och denna helg ska jag fira halloween hemma i Boden med min familj och käraste vänner. Längtar såå.



Undra vad dom ska klä ut sig till, hmm. Spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0