Another day goes by,,,

Ännu en dag far förbi..
Jag tycker vardagskvällarna går så fort när man jobbar, nästan så att man inte hinner med. Som i dag, jag kom hem, diskade och lagade middag. Drack därefter lite kaffe och gick handlade sedan är kvällen slut, i alla fall om man vill får tillräckligt med sömn. Fast den delen brukar jag tyvärr inte efterleva, är en kvällsmänniska. Men å andra sidan är jag som en zombie nästa dag. Inte så roligt. Därför har jag just börjat med mig själv på "inskolning", där läggdags är mellan kl.22-23. Funkat ganska bra hittills men återstår ännu att se. Ska bara tillägga tiden är för att vara i säng, inte nödvändigtvis för att redan sova.

Ikväll ska jag fortsätta med min favorit bokserie, Ljusets rike del 7 av Margit Sandemo. Hon är min favorit författare. Sandemo skriver så fängslande böcker att man inte kan sluta läsa. Ibland kan jag ligga uppe hela natten bara för att läsa klart boken.


Margit Sandemos bokserie Isfolket (- Häxmästaren , -Ljusets rike) i min bokhylla.

Men jag är en sådan person att jag inte kan bara ha en bok på gång utan flera och det gäller nog nästan allt annat i mitt liv.

Dessa böcker läser jag för tillfället.

Nä, nu ska jag lägga mig och se två av mina favoritserier, Desperate housewives och Dexter. Det jag orkar i alla fall:)
God natt och sov gott för denna gång.
/ Eva




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0