En vanlig tisdag

Jag hade hoppats få in lite fler bilder från halloweenfesten i lördags men det måste vänta lite. Jag hade velat lägga ut några hära om det var okej för de andra men det får i så fall vänta lite. Det var tyvärr inte så många av mina foton som blev bra. Men kul hade vi. Det var min goa vän som just har köpt hus med sin kille som hade halloween/inflyttningsfest. Vilken lyckost, äga ett hus. Hon är den första i "gänget" som skaffar det, så vi alla är lite avvis*) Det är jättefint och var perfekt för fest. Mmm, "drömmer mig bort om hur de vore att ha ett eget hus",,

I dag har jag inte gjort så mycket speciellt, jobba, köpt nya högtalare till datorn, städa (äntligen:), sett 2 1/2 men och desperate housewives. Dom rockar.






Nä, nu måste jag sluta. Fler vill använda datorn:) Skriver mer imorgon
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0