Åh shit,,

Åhh suck. Ni skulle se vår lägenhet nu. Det är kaos eller rättare sagt värre*) Vardagsrummet är fyllt med vitvaror och hallen med golvplankor men förrutom det är nu köket fyllt med lådor och påsar men även det sista av vardagsrumsgolvet. Jo, vi håller som sagt på att renovera men nu är det mitt syrum som ska göras. Joo, jag vet det är som sagt mitt skräp nu som ligger lite överallt:) Min sambo tycker jag behöver rensa eller rättare sagt han har ansett det ett tag men inte jag. Det är inte skräp utan mina "värdefulla" saker. Men nu börjar jag undra. Jag tror tyvärr han har nog lite rätt. Fan*)
Så vi får väl se vad som händer eller rättare sagt hur mycket. Men det är som sagt förstås ett perfekt tillfälle att sortera och rensa. Nog för jag anser man alltid kan och ska göra det även annars. Ja, ja jag vet, jag säger emot mig själv men jag har faktist gett bort fem kassar till Myrorna förra veckan. Men förstås,, jag har fortfarande en del "skräp" att slänga eller ge bort.

Men kanske jag har ett nytt, snyggt och mörkt trägolv imorgon och det känns ju ganska kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0