Fredag

Skönt, nu kan jag ladda ner bilderna till datorn.
Igår var jag ju på jätte rea på Brothers and sisters med min faster efter jobbet. Det var hon som drog med mig och tipsade. Jag hade ingen anning att de hade rea. Men jag brukar tyvärr ha ganska dålig koll på sådant fast jag älskar kläder och reor. Detta hittade jag plus en tajt kortärmad tröja åt Kribba. Min faster hittade också en del men jag har ingen bild på det. Hon fann ett par gråa jeans, klänning och blus, jätte snygga. Det var jätte trevligt och vi avslutade kvällen med ännu en kopp kaffe hos henne, cigg och surr:)



Tvåa av blusarna är tyvärr lite stora i sidan men jag ska sy in dem senare. Jag brukar ofta få sy in kläder som jag köper för att de ska sitta snyggt.


I dag blev det ändå lite gjort, sett lite serier, sovit, surfa, tele och städa men kvällen är inte slut än. Känt för att göra ganska mycket i dag, lite utav varje i alla fall. Det är ändå helg nu. Varit just på affären och laddat upp lite inför kvällen.



Det blir nog lite film eller serier kanske svara på några mail, prata på msn, äta lite godis, kanske läsa eller sy ihop min stickade mössa. Jag hittade en ny, intressant pocket på affären (bilden). Det är kul när man gör det men får väl se om den är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0