Oj, vilken helg *)

Det har verkligen varit en fartfylld helg. Började med tv serier och stickning och slutade med tv serier och stickning:)
Jag känner mig helt utbränd *) Ha, ha skämt å sido, nämen det har inte varit så mycket mer. Fast ganska skönt faktist. Ändå bara gjort det jag känt för så man kan inte klaga.

Fast igår var förstås jag och Kribba i alla fall på stan ett par timmar och handlade julklappar. Som de flesta andra folk verkade också göra. Tänkte det skulle vara himla trevligt men i själva verket är det egentligen bara stressigt och ångestfyllt. Vi är inte riktigt färdig än men,,det ska nog ändå bli bra i slutändan. Får man hoppas.
Därefter blev det lite julklappsinslagningar för tyvärr där jag handlade fick man göra det själv:( Hoppas alltid butiksbiträdena gör det åt en för det blir alltid så himla gulligt eller snyggt. Medan mina egna inslagna paket blir bara skrynkliga och fula. Hur jag än kämpar med dem. Jag skulle nog aldrig få jobb som paketinslagare. Däremot brukar jag ibland be Kribba göra det för han gör jättefina paket. Kribba kan vika dem, pressa dem, slå dem och hoppa på dem för han tycker det alltid är lika lätt och kul och slå in paket:) som jag men jä*la i slutändan får Kribba dem ändå så fint affärsmässigt inslaget. Men i år tyckte jag att han hade nog med sina egna paket så jag gjorde det själv.



Ps; Närmare granskning än så här är inte paketen gjorda för. Ägarna till paketen rekommenderas hålla dem på avstånd under öppningsdelen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0