Luciahelgen

Det har varit en skön luciahelg. Den började med luciatåg på skolan på fredagen. Det var i en jätte fin kyrka och det var så vackert och mysigt med alla tända ljus. Eleverna var jätte duktiga och så fina. Det var en vacker tillställning. Detta avslutades så klart med lite luciafika.
Efter jobbet hände det inte så mycket mer den dagen för både jag och K var helt slut efter veckan. Vi slog tidigt på en film som vi somnade direkt till.

På lördagen kom två gamla vänner på besök som var i stan under helgen. Det var jätte roligt och se dem. Hoppas det blir snart igen.

På kvällen blev det lite fest, jätte trevligt. Förfesterna är trevligast och roligast i alla fall för de mesta men vi alla var lite sugna på utgång till Coverclub. Så dit bar det av tillslut. Där var det fullt ös, precis som det ska vara. Det var skitkul, älskar party.


Kribba och jag



Söndagen var lugn. Jag sov till halv fyra *ha*ha* hemskt egentligen men det var jä*la skönt. Därefter fick jag stressa mig upp för min kompis son fyllde ett år så vi hade ett barnkalas att passa. Tiden går så fort att man knappt hinner med. Kan knappt tro det är ett år sedan min vän fick barn. Tyckte det var nyss vi kämpa med textilen på universitetet tillsammans fast det egentligen är fyra år sedan.
Ja det var min helg. Känner mig ganska nöjd, den var skön och rolig. Vilket är bra, så man laddar upp lite positiv energi för att orka jobbveckan innan jullovet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0