Inga bilder, inget kul

Utan bilder blir det inga roliga blogginlägg. Jaa, så är det. Suck, och det har drabbat mig. Det blir inga bilder i dag för det funkar inte att ladda ner dem från kameran till datorn. Inget händer, absolut ingenting.Trist, himla trist.
Så det måste vänta. Ska se om en ny Usp kabel löser problemet.
Så min dag får vänta.

Igår var jag i alla fall med en kompis på stickcafe för första gången. Det var riktigt mysigt dära och trevligt. De är ett ganska "personligt" inrett cafe med en liten miniaffär mitt i. Gav en riktig hemtrevnads känsla. Det gillar jag. Det kom ändå lite "stickande" folk och fikade, inte bara vanliga gäster så det var kul. Tyvärr är jag numera så trött efter jobbet så jag orkade inte stanna längre än en och halv timme. Min kompis var där tre timmar och hade riktigt trevligt. Det är riktigt trist att vara så trött jämt på vardagarna. Man vill ju ha lite kul också. Inte bara jobba och sova.
Men jag hann i alla fall få min svarta mössa färdig. Nu ska jag bara sy ihop den. Visar foto så fort den blir klar eller bilder kan laddas:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0