Föräldrafritt-yihaa




Nämen, ungefär min pojkvän har åkt på en jobbresa med lite kul tills imorgon. De ska leka lite typ Fångarna på fortet ( älskar sådant, är lite avvis ), festa och kolla på Ikea. Så jag har hela lägenheten själv, så nu ska man väl passa på och göra lite bus och sådant man annars inte kan- yihoo. Nä, skojar bara, jag kommer sakna han. Gör redan det lite nu:(
Vet faktist inte alls vad jag ska göra. Känner mig både lite rastlös och trött. Vill göra massor men vet inte exakt vad samtidigt som jag inte orkar. Ha, ha så knasig man är.
Har tänkt på att städa lite, sy, måla, ringa några gamla vänner, svara på några mail, msn:a, baka och se någon film men,,får se vad som verkligen blir av. Skulle vilja se någon rysare men jag är lite mörkrädd faktist. Tycker det är lite scary och se en riktigt bra rysare själv fast jag älskar dem. Och tyvärr har jag ingen och se med. Enda vännen som bor i närheten är så klart inte så förtjust i film. Önska Boden låg lite närmare. Då hade jag gått till rysardrottningen. Det är min kusin som bara bor typ tvärs över gatan från mina föräldrar och hon älskar film och rysare lika mycket som jag:) Dessutom har hon hundratal med filmer. Suck, längtar lite till Boden. Inte just för stan utan mera alla jag känner bor fortfarande kvar där. Fast jag har nästan varit där varannan helg den senste tiden och snart bär det av igen-jullovet. Och alla pengar vill man inte lägga på det eller tid. Det tar ändå ett par timmar att åka en väg.

Så jag får väl se vad jag tar mig för och faktist gör.

Vill göra något kul


Kanske dansa på bordet

eller inte

Nää, det får nog bli lite film



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0