Är helt slut

Är så trött men jäkligt skönt trött ni vet hur det kan vara ibland när man haft en skön och bra dag. Så nu vill jag bara krypa ner med raring och sova, harkel eller något åt det hållet*)
Men först måste jag få ner några rader här i alla fall. Det har varit full rulle i dag, efter en hel dag på jobbet for vi och shoppa hela kvällen. Men nä inte kläder och sådant som man kan tro förrutom jag, lite. Jag fick ett presentkort av min mormor på Lindex när jag fyllde år så jag köpte mig en grå, lång kofta och ett par svarta träningsbyxor för pengarna, jätte glad. Tack mommo *kram*.
Därefter hämta jag upp Kribba och det vi for och handla var renoveringsmatrial. Kanske nu det inte känns lika kul som annan shoppingfynd men jäkla va fint det kommer och bli sedan. Så faktist är de också ganska trevligt speciellt när man hittar bra priser som i dag. Det blev nytt tak till halva lägenheten och lite annat smått som är nödvändigt. Vi kommer bara göra om halva lägenhetstaket därför det tak vi har är jättefint som det är men raringen vill ha spotlights i alla rum men jag har fått honom att bromsa lite:) (puss). Jag vill inte ha spotlights överallt och jag tror han har fått det lite på hjärnan. Snyggt är det men vet inte om jag vill ha det överallt. I mitt syrum blir det i alla fall absolut inte av. Gillar taket vi har och jag har sett en jätte läcker lampa på Ikea som går över hela rummet, som jag ska köpa. I morgon ska jag få nya tapeter där också, är det sagt, att killarna ska tapetsera. Hoppas, för jag längtar. Skulle gärna tapetsera själv, gillar att kunna bygga och renovera saker själv men en gång provade jag och Kribba och tapetsera åt farmor och det blev inte så bra. Skryngligt och fult så pappa fick göra det. Men det var faktist farmor som bad oss fast vi varna vi aldrig gjort det förr Men nu ska jag lära mig och se hur guysen gör det så jag kan göra det själv när jag behöver det och vill.

Måste säga jag beundra sammisen, efter vi kom hem med alla tunga varor så for han och tränade med en kompis och direkt han kom hem gjorde han klart väggarna i syrummet. Slippa det sista och tvätta av dammet från väggen. What a man. Vet ni vad jag gjorde, jag däcka framför desperate housewives och min nya stickning, ett par sockar. Oj, oj, vad duktig jag är. Har lite dåligt samvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0