Det kommer kanske en till Alien




I dag såg jag en av mina favoritfilmer, Alien 2. Jag har tänkt se alla delar, ettan såg jag i helgen och trean och fyran ska jag se imorgon eller i helgen. Jag har sett dem så många gånger att jag har tappat räkningen. Dom är bland de bästa filmer som har skapats. De är intressanta, spännande, genomtänkta och skådespelarna gör ett toppen jobb. Filmerna har de rätta skådespelarna till varje roll. Alla spelar bra men min favorit är ändå som ni nog vet Sigourney Weaver alias Ellen Ripley. Hon spelar så fantastiskt bra. Och det är så intressant och roligt att det är en kvinna som har huvudrollen som är stark, tuff och självständig men som även kan slåss.



Så jäk*a bra filmer. Ni måste se dem men man får inte vara lättskrämd. Monstrena är väldigt läskiga och obehagliga. Det är nog det värsta monster jag skulle kunna tänka mig.








Läste i dag på texttv att det kanske kommer en till Alien film. Yihoo. Har nu fått upp hoppet efter så många år så jag hoppas verkligen det.
Tänk om det skulle bli en trilogi, wow. Det vore något men jag är  jätte glad om de bara i alla fall gör en. Tänk och få vara statist i en sådan film. Det  har jag drömt om i många år. Men gör dom en till tänker jag fasiken försöka söka på något sätt. Bara att få en liten, mini roll långt där bak vore fantastiskt. Då har man i alla fall fått vara med och göra historia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0