DAGARNA FLYGER IVÄG

Ursäkta jag inte varit inne här. Det har bara varit lite fullt upp:) men nu ska jag försöka skärpa mig och ta mig lite tid.

Veckan har i alla fall varit toppen. Helgen kom och gick som vanligt för fort. Hann ganska mycket. Jag och Kribba for och grilla och åkte skrana på Mariehems skidbacke. Mycket mysigt och roligt:)

 

Man blir som ett barn igen :) Hi, hi

Jag har lite videos men jag måste först påminnas om hur man använder sig utav det. Ska försöka imorgon.

Handlat en massa mat.

Vi hann även ha besök av Martin och partaja lite. Men efter Xbox 360 med kinect orkade vi inte med någon utgång och träffa lite fler bekanta:( tyvärr. Det är värsta träningspasset.


 

Humor

 

Söndagen började med träning

Så ser mitt gym ut. Litet men funkar. Finns det som behövs. Gillar inte att träna med folkmassor så detta är perfekt. Inget folk alls:)

Därefter blev vi bjudna hem till ett par vänner som flyttat tillbaks till stan. Jättetrevligt:)


Kommentarer
Postat av: Hannah

hejsan, har kollat dina fina små videon och måste säga att hundar och matte/husse var duktiga. Härlig med en sådan hobby! lycka till med flera tävlingar och att ni få många priser. Ellen... bloggbesokare.se

2012-11-02 @ 09:05:14
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0