PARTY

Fest. Lyssnar partymusik. Blir så sugen på fest och discodans. Skulle gärna vilja ha en fest här hemma snart. Vi har ju faktist mycket nu att fira. Lägenheten är alldeles strax klar, Kribba har fyllt år och jag har fått jobb:)







Har inte hunnit skriva om Kribbas dag men han fick så klart frukost på sängen med tårta utav mig. Kribbas familj kom samma dag så av dem fick han en massa spel till xbox 360, trådlöst nät, speldosa och jag ska köpa Sweden rock festivalbiljetterna:) Yeah, jag längtar redan. Ska bli så Jäkla kul.

Kommentarer
Postat av: nettis

party var vi på i går.. det e så roligt.. Hälsa grattis till Kribba..

2011-01-09 @ 15:27:36
URL: http://null
Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

Jag ringde till polisen nyss för att höra hur det förhåller sig med deras stoppspadar. Den enda text som finns på spadarna är ordet Polis. Berättelsen är en skröna. bloggbesokare.se

2012-11-02 @ 09:05:14
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0