GOOD DAY TODAY:)

I dag var första dagen på mitt nya jobb. Jätte spännande men lika nervöst:) Har knappt kunnat sova i natt.
Men allt flöt bara på och gick jättebra:) Är så superglad över vilken toppendag det har varit. Men mot kvällen var jag också så klart helt slut och tom i huvudet:) Men så roligt när allt flyter på och går bättre än man tänkt sig. Inte bara detta funka utan andra småsaker under dagen, som bla. beröm från tidigare arbeten. Härligt.
Så nu njuter jag bara för stunden med raringen och ska strax lägga mig och se ett avsnitt av Mad men tillsammans med lite fika innan jag lägger mig.
Imorgon är som sagt en ny dag med nya utmaningar. Hoppas bara den dagen också funkar. Jobbigast på ett nytt jobb är första dagarna eller rättare sagt första veckan med allt nytt. Nya arbetsuppgifter, nya arbetskollegor och människor. Det är inte lätt. Men jag tycker annars det är jätteroligt.

I dag har jag unnat mig och äta på stan både lunch och middag. Lunch med raringen och middag med extrajobbet som kontaktperson. Mycket trevligt. Det blir annars så sällan. Ja som sagt har jag hunnit ganska mycket i dag. Först nya jobbet och sedan ett tag med extra jobbet. Men det är så roligt och vi gör bara sånt som vanliga kompisar gör så det är inte så ansträngande:) I dag blev det middag, stan och bibblan:)

Och ikväll fick vi trevligt besök av ett par vänner som vellade se hur lägenheten blev. Man kan väl säga den är färdig. Ett par lister kvar men det är allt också. Nä det tar väl egentligen aldrig slut att renovera. Alltid är det väl någon liten grej kvar att göra eller fixa:) så nu säger jag att den är färdig:)
fast vi vet att den inte är det:)


Kommentarer
Postat av: nettis

Gud va roligt att det gick bra på din första dag idag :) det kommer säkert att gå bra resten av veckan också ska du se.. Äntligen e renoveringen klar också med det mesta i alla fall. Måste komma nån helg här framöver o se på vidundret ;) ha d gott kusinvitamin.. PÖZZ

2011-01-17 @ 23:45:39
URL: http://null
Postat av: Ludde

... bloggbesokare.se"

2012-11-02 @ 09:05:16
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0