Halloween tips








Jag älskar som sagt helger och halloween är nog nästan favoriten. Dock när vi är mitt i en renovering känns det inte lika roligt att göra ett jättearbete på inredningen. Men jag har i alla fall köpt hem några ljus som jag ställt fram tillsammans med en svart duk. Har man något annat i orange eller svart kan man bara ta fram det. Ex. gardiner, tyg eller kuddar. Har man någon läskig prydnad hemma så är det bara ta fram den och placera det i centrum. Ett rysligt filmfodral eller bok tycker jag går lika bra. Ställer man bara in sig på att vara lite kreativ och komma på idéer och lösningar kan man dekorera sitt hem billigt eller gratis med hjälp utav det man redan har. Det är himla mysigt och man kommer in i stämning genom att dekorera lite extra under en högtid.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0